Kijk wat Flying Service & Kitchenstaff doet achter de schermen

magnifying glass
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
03
.
03
.
2022
Maak kennis met onze nieuwste team member: Mira - Event Support

We stellen jullie graag voor aan onze nieuwste team member, MIRA - Event Support!

Mira - Event support is een evenement management in Brugge en zit sinds september 2021 zitten mee in de #fskfamily. Nog een nieuwe locatie zeg je? Ja hoor! Zo zorgen we ervoor dat we onze klanten en personeel nog beter kunnen ondersteunen. Als zusterbedrijf van Flying Service Kitchenstaff zal Mira in de toekomst regio Oostende – Kortrijk en Brugge voor de rekening nemen en daar een team uitbouwen om een tal van events te realiseren.

Mira? Wat is dat?

MIRA ondersteunt events op verschillende manieren. Ze zorgen niet alleen voor personeel, maar denken ook mee na over de organisatie van het event en bieden zowel voor als na het event logistieke ondersteuning. Ze bieden vier diensten aan onder de noemers crew, support, projects en acadamy.

Crew

MIRA gaat steeds op zoek naar enthousiaste en dynamische mensen om het team te versterken. Alle nieuwe medewerkers volgen een basisopleiding om vol zelfvertrouwen aan de slag te kunnen gaan. Zo worden er niet alleen praktische vaardigheden aangeleerd, ze proberen hun teamleden ook iets bij te brengen op sociaal en persoonlijk vlak. Iedere medewerker krijgt de kans om zichzelf ten volle te ontplooien en zijn/haar (verborgen) talenten te ontdekken!

Support

Bij de organisatie van een event komt heel wat kijken. Al te vaak worden zaken over het hoofd gezien, vooral wat betreft logistiek en bediening. Daarom overlopen ze de noodzakelijke stappen van het event. Indien nodig, bieden ze de nodige support om alsnog bij te sturen en alles tijdig voor elkaar te krijgen.

Projects

Een grootschalig event of project organiseren vergt heel wat voorbereiding. Een frisse en neutrale blik op het gebeuren is dan ook broodnodig. MIRA helpt dan ook graag bij het overlopen van het project. Ze anticiperen op mogelijke problemen die zich kunnen voordoen. Hun logische en ervaren kijk op de organisatie en logistiek van een event biedt een absolute meerwaarde voor de klant.

Academy

Zoals eerder vermeld, krijgt elke nieuwe medewerker bij MIRA een basisopleiding. Hier besteden ze niet enkel aandacht aan vaktechnische competenties, maar gaan ze ook dieper in op hun werking en de gewenste mentaliteit tijdens opdrachten. Gemotiveerde medewerkers krijgen zelf de kans om extra opleidingen te volgen. Ze bieden namelijk verschillende opleidingen aan: eentje dat zich toespitst op barwerk, op zaalwerk en op het coachen van een team.

03
.
02
.
2022
We hebben een webshop gelanceerd

Goed nieuws Flyers en Keukenhelden! Vanaf nu kan je jouw kledij ook aankopen via onze gloednieuwe webshop kostum.be!


Sommige onder jullie zullen het misschien al wel weten, maar wij bij Flying Service & Kitchenstaff hebben enkele regels in verband met de kledij die wordt gedragen op opdrachten. Waarom? We vinden het belangrijk dat iedereen netjes en gelijk voor de dag komt en daarom hanteren we voor iedereen hetzelfde uniform.

We hebben daarom een webshop gelanceerd zodat kledij aanschaffen nog gemakkelijker wordt. Je krijgt deze dan gewoon thuis geleverd waardoor je de deur niet uit moet, een win-win situatie voor iedereen!

Iedereen die bij ons begint, krijgt eerst een infosessie op één van onze kantoren. We vertellen je daar meer over wie wij zijn en wat we doen. De toekomstige Flyers krijgen daarna ook een opleiding van een van onze vaste maîtres. Als je na de infosessie bij ons komt werken, kan je de kledij online bestellen. Geen zorgen, we hebben nog steeds pasmaten op kantoor voor moest je twijfelen over de juiste maten. Wanneer jouw kledij in orde is, kan je starten!

Onze webshop werkt zoals elke andere webshop, maar we zetten toch ook nog even de meest gestelde vragen op een rijtje:

Hoe werkt de webshop?

Je plaatst zelf je bestelling op de webshop, bijvoorbeeld een herengilet om in de zaal te werken. Er is een maattabel beschikbaar op de webshop, maar we voorzien ook pasmaten in alle kantoren. Je kan dus nog steeds komen passen op kantoor als je niet zeker bent van je maat!

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Betalen kan je met bancontact, kredietkaart of Klarna betaal later!

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Je kan zelf kiezen om je bestelling thuis te laten leveren, bij ons op kantoor of om je bestelling af te halen in één van de winkels van onze leverancier Prosafco (Hasselt, Roeselare, Hamme, Borsbeek, Lier, Bree en Beerse).

Wat met de levering?

Onze pakketbezorgdienst doet zijn uiterste best om jouw bestelling binnen de 5 werkdagen te leveren wanneer de bestelling op voorraad is. Hiervoor betaal je een leveringskost van €6,50, behalve als je jouw bestelling gaat afhalen in de winkel.

Wat als mijn bestelling niet klopt?

Dan moet je jouw bestelling rechtstreeks terugsturen naar onze leverancier, Prosafco. Je meldt de retour aan op lier@prosafco.be en vermeld daarbij het aankoopnummer, om welke artikelen het gaat en de reden van retour. Artikelen moeten ongebruikt en in hun originele verpakking worden teruggestuurd. De verzendkosten hiervan zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald. Als de vergissing bij de leverancier ligt, worden de verzendkosten wel terugbetaald.

06
.
01
.
2022
Een terugblik op 2021...

2021 zit er op enwat was het weer een bewogen jaar. Corona bleef helaas – ook letterlijk – in delucht hangen. De maatregelen hadden een grote impact op de horeca- en eventsector,maar we bleven niet bij de pakken zitten en maakten er het beste van! Dithebben we natuurlijk grotendeels aan onze medewerkers te danken. Daarom kijken wegraag even terug op onze evenementen van 2021. Op meer van dat in 2022!

Een kleine terugblik…

Zo sloegen we in 2021 de handen in elkaar met Hels. Hels is gespecialiseerd in logistiek werk voor horeca en events. Technische ontwerpen en projectmanagement van A tot Z... Hels neemt het volledige proces graag voor hun rekening. Op die manier kunnen we een nog betere en bredere service aanbieden!

Onze Keukenhelden hebben het in 2021 ook druk gehad. Ze mochten het evenement van Bentley Maastricht, in samenwerking met ’t Zilte en C-forward ondersteunen, de gasten van Taste of Paradise een heerlijke avond bezorgen en werkten mee met de Sergio Herman groep.

11
.
03
.
2021
Hels en Flying Service & Kitchenstaff slaan de handen in elkaar

Laat ons het even niet hebben over het virus dat onze sector al bijna een jaar lam legt. Feit is dat de start steeds dichterbij komt, de lente komt eraan en de vaccins worden uitgerold. Wordt het augustus, september of eerder oktober? Onze sector zal heropstarten, en dan zijn we vertrokken voor een lange en intense rit.

Bij Flying Service & Kitchenstaff is er ondertussen voldoende tijd geweest om na te denken over de toekomst en vooral waar ze naartoe willen. Zo hebben ze dankbaar gebruik gemaakt om enkele zaken grondig aan te pakken; Hels en Flying Service & Kitchenstaff hebben de handen in elkaar geslagen.

Geen resultaten gevonden.

Personeel

Wil je wat bijverdienen?

Of is horeca de job van je leven? Of je nu ervaring hebt of niet, bij ons kan je aan de slag wanneer je wil, waar je wil en met wie je wil.

Schrijf je in

Bedrijf

Op zoek naar werkkracht om u tegen te zeggen?

Zoek niet langer, wij zoeken voor u. Voor losse opdrachten, om vast in dienst te treden of om uw personeelsadministratie uit handen te nemen: wij helpen u met uw personeel.

Personeel aanvragen